ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

معلم زبان

معلم كلاس زبان ما يه مرد گنده است كه كيرش هميشه جلوي شلوار لي شو قلنبه كرده.من اصلا نميتونم به درس فكر كنم و تمام مدت تو ذهنم كيرشو مجسم ميكنم.شبها در اتاقمو ميبندم كه مادرو پدرم نفهمن بعد كير خودمو تو دستم ميگيرم و به كير معلمم فكر ميكنم.من گي نبودم ولي از وقتي اومدم اين كلاس و شاگرد اين معلم شدم دوست دارم سايتهاي گي و همجنس بازي رو نگاه كنم و به خصوص از سايت هاي برده ها خوشم مياد.دوست ندارم كتك بخورم و شكنجه بشم ولي دوست دارم كه آقا معلم كيرشو توي كونم بكنه و بعدش هم بذاره آب كيرشو بخورم. ديروز توي فيلمهاي اينترنت يه فيلم ديدم كه دو تامرد داشتن يه پسر بچه رو ميگائيدن. بعدش كه آبشون اومد و تو دهن بچه هه خاليش كردن بازم نذاشتن بره. اومدن نوبتي تو دهنش شاشيدن.من خيلي خوشم اومد.اتاقم سرد بود ،يه دفعه حس كردم دلم ميخواست جاي اون بچه هه بودم و يكي روم ميشاشيد. با شاش گرم طرف گرمم ميشدو از شاشش هم ميخوردم. نيمه شب خواب ديدم كه دارم از كير معلمم شاش ميخورم.كيرش خيلي گنده و كلفت بود.كلي هم پشم و پيلي داشت. هزار سال بود كه نزده بودش. انگارخوابم واقعي بود.حتي ميتونستم بگم كه شاشش چه مزه ايه.ميتونستم بوي پشم و موهاي عرق كرده اش رو حس كنم. توي خواب همه اش التماس ميكردم كه باز هم بشاشه. وقتي همه شاشش رو قورت دادم از خواب پريدم و ديدم كه آب كير خودم هم اومده و تختم كثيف شده. آخ يعني ميشه كه يه روز به آرزوم برسم و از كير معلمم بخورم. كاش همه مردهاي كير كلفت بدونن كه هميشه يكي هست كه براشون كيرشون رو بمكه و خاليش كنه. من هر مرد كير گنده اي كه ميبينم به اين فكر ميكنم كه اگه از كيرش آب بياد ميذاره بخورم يا نه. يه روز دوست دائيم اومد خونمون دنبال دائيم. تا دائيم حاضر بشه اون رفت دستشويي. من رفتم پشت در دستشويي و به صداي شاشيدنش گوش دادم. بوي شاشش ميومد بيرون. همچين منتظر صداها و بوهاي مختلف بودم كه نفهميدم شاشش تموم شده. خودم عادت دارم بعد شاشيدن كيرمو بشورم. ولي اون نشسته شلوارشو بالا كشيد. من ميخواستم وقتي صداي آب اومد فرار كنم. ولي اون خودشو نشست و من موقع بستن گل كمربند فهميدم داره مياد بيرون تا بدوم برم در توالت رو باز كرد و منو ديد.جاخورد گفت چرا وايستادي اينجا؟ موندم چي بگم. خودش گفت آهان تو صفي ؟ عجله داري ؟ بيا برو. در و باز گذاشت.منم از خدا خواسته گفتم آره ببخشين نفهميدم يكي دستشوئيه و رفتم تو و اونم با دائيم رفت. از اون روز دلم ميخواد كه معلمم توي كلاس بره دستشوئي و من برم پشت در و صداي شاشيدن اونو بشنوم.آخ كاش يكي پيدا ميشد كه تو دهن من بشاشه.پایان

3 نظرات:

ناشناس گفت...

amir jan dastanat ghashangan vali in yeki khali zayast
azizam deghat kon
ali

ناشناس گفت...

ah ah che mozakhraf bood

امیرسکسی گفت...

درود به شما خواننده خوب و گرامی .از این که نظر خود را بیان داشته اید نهایت تشکر را دارم .این سایت پذیرای هر گونه انتقادات سازنده شماست .منتظر نظرات شما پیرامون صدها داستان دیگر این سایت بوده تااز ایده ها و پیشنهاداتتان جهت ارائه آثاری بهتر استفاده نماییم .مخلص شما ..امیر

 

ابزار وبمستر